KATEGORİLER

Pazartesi, Mayıs 23, 2016

Kahvaltılık Ekmek Dilimleri

          Herkese günaydın:)Ramazan yaklaşırken kahvaltilara elveda sahura merhaba diyeceğiz inşallah:) Benimde hem kahvaltı sofralarını,hemde sahur sofralarında yapacağınız güzel bir tarifim var.Bu tarif bayat ekmeklerimizi değerlendirmek için güzel ve pratik bir tarif:)
          Malzemeler:
1 somun ekmek
3 adet domates
1 adet sivribiber
1 su bardağı rendelenmiş peynir
Tuz,pul biber,kekik,çörekotu
        Öncelikle ekmeklerimizi dilimleyip fırın tepsisine yerleştiriyoruz.Daha sonra büyük bir kasede domatesleri rendeliyoruz.Biberi dogruyoruz. Üzerine tuz ve pul biber ekliyoruz.1 yemek kaşığı kekik ve çörekotu nuda ekleyip karıştırıyoruz. Ekmeklerin üzerine yayiyoruz.Üzerine de peynirleri ekleyip,150 derecede ısıtılmış fırında peynirler eriyip biraz kızarana kadar pisiriyoruz.10-15 dk pisiriyorum. Ve deneyenlere şimdiden afiyet olsun diyorum.Yorumlarınızı bekliyorum İyi günler :))

8 yorum:

  1. ellerinize sağlık enfes gözüküyor :) bu arada blogları gezerken blogunuza rastladım ve bu güzel tarifleri kaçırmamak için hemen takibe aldım... bende beklerim...
    https://soslubadem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Yaratıcı ve ziyana hayır diyen bir tarif olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık :) sahurluk olur bnlar aslında :) bana da beklerim, sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Sahurluk,atistirmalik,kahvaltılik herşeye olur :)

    YanıtlaSil