KATEGORİLER

Çarşamba, Nisan 20, 2016

Diş Buğdayı Hazırlıkları:Lavanta Kesesi Yapımı

              Herkese merhaba bu ilk postumda sizlere kızımın diş buğdayı için yaptığım lavanta keseleri yapımından bahsedeceğim.
              Öncelikle malzemelerden bahsedeyim.Ben keseleri anneme diktirdiğim için 50 cm boyunda 1 metre eninde pembe yumuşak dokulu bir kumaş aldım.Bazı kumaşlar çok sertti bu yüzden belirtmek istedim.Siz keseleri hazırda alabilirsiniz.Biz bulamadığımız için dikmek zorunda kaldık.İçini doldurmak için boncuk elyaf,lavanta aldım.Üzerindeki diş resmini keçeden kendim yapıcaktım fakat hazırları olduğunu görünce hazır ahşap aldım,kartondan yapılmış olanlarda vardı.Bağlamak için saten üzerinde dişim çıktı yazan kurdela aldım 8 metre fakat yetişmez diye düz pembe kurdela da aldım.Pembe yapışan inci,mıknatıs.Yapıştırmak içinde tabiki silikon tabancası :)
                Yapılışına gelirsek pembe kumaşı 12 cm 8cm kestik.Kesenin uç kısmını yani dikilmeyen kısmını zigzag kesen makasla kestik.Sülfile makası deniliyor galiba :))Dikiş terimlerini pek fazla bilmiyorum.Daha sonra mıknatısları kesenin iç kısmına yapıştırdım.İçlerini bi miktar elyaf ile doldurdum ve üzerine de 1 tatlı kaşığı lavanta ekleyip ,kurdela ile bağladım.Daha önceden hazırladığım etiketleri kesip,köşelerinden delgeç ile deldim.Kurdelalarıma geçirdim ve fiyonk yaptım.Daha sonra yapışan inci ile fiyokları sabitledim.
  
Ve en son ahşap ve kartondan hazır aldığım bu sevimli dişleri silikon ile yapıştırdım.
 
Evet keselerim diş buğdayımızda dağıtmamız için hazır .Şimdiden okuduğunuz için teşekkür ederim.Yorum bırakmayı unutmayın .İyi günler diliyorum herkese hoşçakalınnn :?
 

4 yorum:

  1. ay muhteşem olmuş. Bu arada Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Sizi takibe aldım bloğuma da bekliyorum bloğum için tık tık

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyorlar, ellerinize sağlık.
    Aklımda olsun, evde bol malzemem var ;)

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık ne güzel olmuşlar. Hem çok cici hem pratik olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Elinize sağlık ne güzel olmuşlar. Hem çok cici hem de pratik.

    YanıtlaSil