KATEGORİLER

Pazar, Eylül 25, 2016

A101 Alışveriş im:)


 Herkese merhaba bugün A101 den minik bir alışveriş yaptım.Bunu şirketlerde paylaşmak istedim.2 adet saksı ve 3 adet şekerlik aldım fotoğraf da ust kisimdakiler saksı diğer 3 u ise sekerlik.Aslinda ben sekerlikleri saksı zannederek aldım ama kapakları vardı sekerlikmis:) Ama ben yinede saksı olarak kullanicam.Baharatlik olarak bile kullanılabilir.Boyutlari da çok büyük değil.Ben kaktüs ve aloe vera dikmek için aldim.Fiyatlari ise saksılar 1₺,sekerlikler 1.25₺ tl farklı renkleri de vardı.
Herkese iyi akşamlar:)Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle hoşçakalın ...

4 yorum:

  1. Bu saksıları çok seviyorum kaktüs filan koyup odam da dekor olarak kullanıyorum :)) Güzel günlerde kullanın sizde

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler,bende kaktüs için kullanılan😃

    YanıtlaSil
  3. iyi günlerde kullanın ...

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlılar güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil