KATEGORİLER

Cuma, Eylül 09, 2016

Gratis Bayram İndirimi Alışverişi

      Herkese merhaba,bayram yaklaşınca birçok mağaza bayram indirimi yaptı.Bende bu indirimden yararlanmak istedim fakat kalabalıktan benim payıma sadece bu iki ürün düştü.O kadar kalabalıktı ki hiçbirşeye bakamadim.Gratise gitmekte ki asıl amacım Görkem Karman'in Siyah noktalar için Himalaya nin bir peelingini önermişti,bende onu almak için gittim fakat Himalaya nin olduğu bölümde sadece iki temizleme Jeli vardi.Bende bu temizleme jelini aldım inşallah memnun kalirim.


Himalaya Herbals Beyazlatma Etkili Temizleme Jeli:Ciltteki kitleri giderip cildi temizlerken,acik ve göz alıcı bir cilt rengi kazandırmaya yardımcı olur.
İçeriğinde ;meyankoku,beyaz recine,safran,salatalik ve nar var.Parlak,temiz,aydinlik bir cilt kazandırdığını vadediyor.Günde iki kez kullanılması öneriliyor.Paraben,SLS/SLES,Fitalat içermiyor.Fiyati 8.45 ₺ idi.
Wet n wild Coverall Likit Kapatici:
Aslında kapaticimi consealer mi bende bilmiyorum.Makyajla ilgilenenler daha iyi bilirler.Ben makyaj hiç yapmıyorum.Fakat bu aralar düzensiz uykudan dolayı gözaltlarimin morlasmasindan dolayı denemek istedim.İlk defa kullanacağım içinde uygun fiyatlı olsun istedim.Hic bi fikrim yok bu ürün hakkında.Kullaninca yorumlarını yazacağım inşallah.Fiyati da 7,45₺ di.
Evet benimde gratis alışverişim böyleydi.Urunleri kullanan arkadaşlar dan yorumlarını bekliyorum.Gorusmek dileğiyle:-)
Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder